آزادی علمیبررسی کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 91-114]
آزمون کرانه هاتأثیرآموزش عالی بر رشد اقتصادی در کشور ایران: کاربرد رهیافت آزمون کرانه ها [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 115-136]
آموزش عالیتأثیرآموزش عالی بر رشد اقتصادی در کشور ایران: کاربرد رهیافت آزمون کرانه ها [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 115-136]
آموزش عالیارزیابی انتخاب رشته و تأثیر آن بر رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 99-120]
آموزش عالیتحلیل روابط چندگانه سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 27-50]
آموزش عالیارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان بر اساس مدل سروکوآل [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 135-151]
آموزش عالیارائه یک مدل مفهومی تعالی کیفیت برای مؤسسات آموزش عالی مبتنی بر EFQM [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 1-19]
آموزش عالیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
ا
اجتماع علمیبررسی کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 91-114]
اخلاق حرفه ایبررسی کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 91-114]
ادراک عمومیتحلیل موانع آموزشی توسعه فناوری نانو در بخش کشاورزی از دیدگاه محققان [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 97-110]
ارتباط دانشگاه و صنعتوضعیت ارتباط دانشکده های فنی - مهندسی دانشگاههای دولتی تهران با صنعت در چارچوب نظام ملی نوآوری [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
اردبیلشناسایی و تحلیل موانع و عوامل بازدارنده به کارگیری و توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیامنور [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 137-154]
ارزش اجتماعیاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزش اقتصادیاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزش سیاسیاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزش مذهبیاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزش نظریاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزش هنریاندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
ارزیابیارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان بر اساس مدل سروکوآل [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 135-151]
ارزیابی رشتهارزیابی انتخاب رشته و تأثیر آن بر رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 99-120]
استاد راهنمابررسی تواناییهای دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
استاد مشاوربررسی تواناییهای دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
استفاده آسیب شناختی/ جبری از اینترنترابطه استفاده آسیب شناختی/ جبری از اینترنت با بروز علایم اضطراب و بیخوابی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 75-96]
اضطرابرابطه استفاده آسیب شناختی/ جبری از اینترنت با بروز علایم اضطراب و بیخوابی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 75-96]
اعضای هیئت علمیبررسی چالشهای تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی از دید اعضای هیئت علمی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دارای هیئت ممیزه شهر تهران در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 47-68]
اعضای هیئت علمیبررسی کیفیت زندگی کاری اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی ایران و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 91-114]
اعضای هیئت علمیتحلیل عاملی تأییدی مؤلفه های لازم برای ارتقای توانمندی اعضای هیئت علمی دانشکده های کشاورزی ایران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 37-58]
اعضای هیئت علمیتحلیل روابط چندگانه سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 27-50]
اعضای هیئت علمیرابطه استفاده آسیب شناختی/ جبری از اینترنت با بروز علایم اضطراب و بیخوابی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 75-96]
ایرانبررسی مبانی و مفاهیم حقوق آموزش عالی و تدوین اساسی ترین مسائل آن در ایران [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 1-25]
ب
برنامه درسیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
برنامه ریزی درسیبررسی چالشهای تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی از دید اعضای هیئت علمی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دارای هیئت ممیزه شهر تهران در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 47-68]
برنامه های بهسازیشناسایی ابعاد و مؤلفه های بهسازی اعضای هیئت علمی به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 21-26]
بهسازیشناسایی ابعاد و مؤلفه های بهسازی اعضای هیئت علمی به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 21-26]
بودجه ریزی مبتنی بر ستاندهارائه الگویی برای تأمین مالی دانشگاههای دولتی [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 17-36]
بیخوابیرابطه استفاده آسیب شناختی/ جبری از اینترنت با بروز علایم اضطراب و بیخوابی در میان اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 75-96]
بین المللی شدنبررسی موانع پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 65-80]
پ
پایان نامهبررسی تواناییهای دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
ت
تأمین مالی آموزش عالیارائه الگویی برای تأمین مالی دانشگاههای دولتی [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 17-36]
تأمین مالی مبتنی بر ستاندهارائه الگویی برای تأمین مالی دانشگاههای دولتی [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 17-36]
تاکتیکهای جامعه پذیریفرهنگ رشته ای و تاکتیکهای جامعه پذیری دانشجویان دکتری [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 47-63]
تربیت بدنیبررسی تواناییهای دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
تمرکززداییبررسی چالشهای تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی از دید اعضای هیئت علمی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دارای هیئت ممیزه شهر تهران در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 47-68]
توانایی علمیبررسی تواناییهای دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و کیفیت راهنمایی استادان در نوشتن پایان نامه [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 111-134]
توانمندسازیتحلیل عاملی تأییدی مؤلفه های لازم برای ارتقای توانمندی اعضای هیئت علمی دانشکده های کشاورزی ایران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 37-58]
دانشجویاناندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
دانشجویان خارجیبررسی موانع پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 65-80]
دانشجویان دانشگاه اصفهانارزیابی انتخاب رشته و تأثیر آن بر رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 99-120]
دانشجویان دکتریفرهنگ رشته ای و تاکتیکهای جامعه پذیری دانشجویان دکتری [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 47-63]
دانشکدههای فنی- مهندسیوضعیت ارتباط دانشکده های فنی - مهندسی دانشگاههای دولتی تهران با صنعت در چارچوب نظام ملی نوآوری [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
دانشگاه پیام نورشناسایی و تحلیل موانع و عوامل بازدارنده به کارگیری و توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیامنور [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 137-154]
دانشگاه پیام نور استان تهراناندازه گیری ارزشهای دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 121-136]
دانشگاه تبریزفرهنگ رشته ای و تاکتیکهای جامعه پذیری دانشجویان دکتری [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 47-63]
دانشگاه شهید بهشتیبررسی رابطه امید با موفقیت تحصیلی دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 1-16]
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالیبررسی موانع پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 65-80]
دانشگاه یزدارائه یک مدل مفهومی تعالی کیفیت برای مؤسسات آموزش عالی مبتنی بر EFQM [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 1-19]
ر
رسانهطراحی چارچوبی برای عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان مجازی به یادگیری الکترونیکی و سنجش آن [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 59-80]
رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
رشد اقتصادیتأثیرآموزش عالی بر رشد اقتصادی در کشور ایران: کاربرد رهیافت آزمون کرانه ها [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 115-136]
رضایت تحصیلیارزیابی انتخاب رشته و تأثیر آن بر رضایت تحصیلی دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 99-120]
نظام مصوببررسی چالشهای تحقق نظام مصوب برنامه ریزی درسی غیر متمرکز دانشگاهی از دید اعضای هیئت علمی رشته علوم تربیتی دانشگاههای دارای هیئت ممیزه شهر تهران در سال تحصیلی 89-1388 [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 47-68]
نظام ملی نوآوریوضعیت ارتباط دانشکده های فنی - مهندسی دانشگاههای دولتی تهران با صنعت در چارچوب نظام ملی نوآوری [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 27-46]
نوآوری سازمانیتحلیل روابط چندگانه سرمایه فکری و نوآوری سازمانی در آموزش عالی [دوره 17، شماره 3، 1390، صفحه 27-50]
نیازهای اجتماعیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
نیازهای شغلیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
نیازهای علمیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
نیازهای فردیبررسی میزان انطباق برنامه درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزشی با نیازهای دانشجویان [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 123-146]
و
و مساعدت غیر مالیارزیابی دانشجویان از محیطهای کارآفرینانه و تبیین رابطه آن با قصد کارآفرینی [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 69-89]
ویژگیهای فردیطراحی چارچوبی برای عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان مجازی به یادگیری الکترونیکی و سنجش آن [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 59-80]
ه
هیئت علمیشناسایی ابعاد و مؤلفه های بهسازی اعضای هیئت علمی به منظور ارائه یک مدل مفهومی [دوره 17، شماره 4، 1390، صفحه 21-26]
یادگیری الکترونیکیشناسایی و تحلیل موانع و عوامل بازدارنده به کارگیری و توسعه یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیامنور [دوره 17، شماره 1، 1390، صفحه 137-154]
یادگیری الکترونیکیطراحی چارچوبی برای عوامل مؤثر بر گرایش دانشجویان مجازی به یادگیری الکترونیکی و سنجش آن [دوره 17، شماره 2، 1390، صفحه 59-80]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد